НУРУУНЫ ИЛҮҮДЭЛ МАХЫГ ХЭРХЭН АРИЛГАХ ВЭ?

1. Хүзүү болон толгой

Хананд нуруугаараа налж зогсоод, нурууны доод үеэс эхлэн, аажмаар цэх зогсоно. Энэ үед эрүү болон нурууны дээд үеүүд параллель шугамд байх ёстойг санаарай. Ингэхдээ эрүүгээ эгэм рүүгээ хэт ойр байлгах хэрэггүй.

2. Нуруу

Хананы харалдаа цэх зогсож, аажмаар зурагт үзүүлсэн шиг хоёр гарын тохойгоо хананд хүргэнэ. Тус дасгалыг өдөрт хэд хэдэн удаагийн давтамжтай хийх хэрэгтэйг санаарай!

3. Мөр

Хананд нуруугаараа налж зогсоно. Ингэхдээ зүүн мөрөө хананаас хөндий байхаар салгах хэрэгтэй. Үүний дараа баруун мөрөөрөө давтаж хийгээрэй.

4. Өвдөг

Нуруугаа хана эсвэл сандлын түшлэгт налуулна. Аажмаар өвдгөө хагас нугалж, доошлуулна. Тус дасгалыг өдрийн хэд хэдэн дамтамжтайгаар хийх хэрэгтэй. Хэрвээ танд өөрт ямар нэгэн зовиур илэрвэл тэр даруй зогсоох хэрэгтэй.

5. Ахар сүүл

Дээр дурдсан дасгалын байрлалыг авна. Энэ үед та шалнаас 30- 40 см-ын зайтай байхаар өвдгөө нугалж, доош суух хэрэгтэй. Нуруу ханатай нийлж байх ёстойг анхаараарай! Өдөрт хэд хэдэн удаагийн давтамжтай хийж болох юм.

access_time 2018-07-14 14:06

Холбоотой мэдээ

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд mgltimes.com хариуцлага хүлээхгүй болно. mgltimes.mn сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү.

Хаяг : Улаанбаатар хот, Чингэлтэй дүүрэг 3-р хороо Peace tower 17 давхарт 1704 тоот
И-мэйл : MGLTimes976@gmail.com
Утас : +976 7500-8811
Ⓒ Бүх эрх хуулиар хамгаалагдсан. Designed By TomAmjilt